دال گستر بیستون ، با مجموعه‌‌ای از مدیران، طراحان، مهندسان و مشاوران طیف گسترده‌ای از خدمات را در حوزه‌های مدیریتی و مشاوره به صورت حرفه‌ای عرضه می‌کنیم. نتیجه کار تخصصی، بهره‌وری بالا و کیفیت منحصربه‌فرد است. ما با کنار هم قراردادن تجربه و دانش در تیم حرفه‌ای خود، بخش‌هایی تخصصی برای پیشبرد پروژه‌های کلان به وجود آورده‌ایم.

تاریخچه شرکت

شرکت دال گستر بیستون در سال 1376 با اتکا به تجربه و تخصص موسسین خود که عموماً از فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه علم و صنعت ایران می باشند، با هدف فعالیت در زمینه ساخت و ساز پروژه های بزرگ در سطح کشور عزیزمان شروع به کار نمود.

این شرکت در طول 26 سال فعالیت خود با انجام بیش از 40 پروژه (ساختمان های بلند مرتبه، اداری، تجاری, VIP ، تاسیسات فرودگاهی، نفتی و . . . )در اقصی نقاط کشور ایران( از شمال، شرق، مرکز، غرب و جنوب تا جزایر لاوان و سیری)  با متراژ مجموع بیش از 800،000 مترمربع و با تلاش مدیران و همکاری نیروهای جوان و متخصص و همراهی پرسنل با سابقه و مجرب، موفق به دریافت رضایت نامه و تقدیرنامه از کارفرمایان گردیده و کلیه پروژه های خود را با بهترین کیفیت در زمان های تعیین شده به اتمام رسانده است.

شرکت دال گستر بیستون از سال 1388 دارای رتبه یک ساختمان و ابنیه بوده و هم اکنون با توجه به تجربه گرانقدر 26 سال فعالیت در حوزه عمرانی، دارای رتبه های زیر می باشد :

  • پایه یک : رشته ساختمان و ابنیه
  • پایه یک : رشته تاسیسات و تجهیزات
  • پایه سه : رشته نفت و گاز
  • پایه پنج : رشته راه و ترابری