بله 25 ساله شدیم، اکنون میتوانیم خود را با تجربه بنامیم، تجربه بسیار گرانبهاست، برای بدست آوردن تجربه صرف زمان الزامی ست، تجربه یعنی ریشه، قدرت، وزن، ماندن و طاقت آوردن، طی کردن مسیر، پخته شدن، تجربه باعث محکم شدن قدمها میشود. تنها چیزی که نمیشود یک شبه بدست آورد، باید بمانی، تحمل کنی، کشف کنی، مسیر را طی کنید تا به تجربه برسی و به دست آوری.

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی     /      صوفی نشود صافی تا در نکشد جامی

حس عجیبی است احساس پختگی، با تجربگی، گرچه دنیا محل تجربه است. اما سعدی این شعر را خیلی خوب تمام کرده:

سعدی به لب دریا دردانه کجا یابی      /     در کام نهنگان رو گر می‌طلبی کامی

ایجاد کسب ‌و کار بسیار لذت بخش است ولی بسیار سخت، قدم نهادن در دنیایی بی‌رحم و کارزار، بودن یا نبودن. اما بنظر من حفظ و نگهداری کسب ‌و کار از ایجاد آن سخت‌تر و دشوارتر است. پیمودن راهی که نه ‌تنها باید بلد باشی بلکه باید خیلی محکم، شکست ‌ناپذیر و سازگار با تغییرات روز افزون دنیای کسب ‌و کار باشی در این مسیر دشوار و پر از فرصت، باید بلد باشی از فرصتها استفاده کنی باید تغییر را معنی کنی و شکل پذیر باشی.

” بله در کام نهنگان رو گر می‌طلبی کامی”

سخت‌تر از ایجاد و نگهداری کسب ‌و کار، ارتقاء کسب ‌و کار است. نوآوری مفهومی که این روزها خیلی می‌شنویم، راه نجات شرکت‌ها و کسب‌ و کارها در نوآوری و ارتقاء می‌باشد در دنیای کسب ‌و کار امروز که دائماً در حال تغییر و تحول است باید با فرآیندهای نوآوری آشنا شد و پروسه تغییر را عملیاتی کرد امروز احساس بسیار خوبی دارم که توانستیم کسب‌ و کار خود را 25 سال حفظ کنیم و تا حدودی ارتقا دهیم.

تمام روزهای این 25 سال برایم خاطرات شیرین و دوست‌داشتنی است گرچه می‌شد از فرصت‌ها استفاده بهتری کرد اما در خیلی از موارد انسان بودن را بر فرصت‌طلبی ترجیح دادم.

راه پیش رو راهی ست سخت و پر پیچ ‌و خم اما با تجربه گران بهای 25 ساله و بکار بردن دانش روز و نوآوری در پیمودن آن راسخ تر و توانمندتر و آگاه‌تر هستیم یقین دارم شرکت دال گستر بیستون با تلاش پرسنل جوان و پویا و دلسوز خود راه پیش رو را با بهترین دستاوردها طی خواهد نمود.

به امید فتح قله‌های صنعت ساختمان

پرویز سلیمی – مدیر عامل

1401/04/14

5/5 - (1 امتیاز)